j**la internet!

heej skriver lite snabbt innan internet kanske försvinner igen!
blir så himla irriterad..


men kna nog berätta lite kort vad som hänt i mitt liv:)
i skolan har allt gått bra..men det går typ ryckten om att nån i skolan har svininfluensan men sen så fick jag höra av A att det oxå hade gått ryckten i hennes skola så de e väl bara för att skrämma folk..:P
juste träffade A för några dagar sen det var verkligen länge sen man såg henne:)

och igår fredag efter skolan gjortde jag och Shushu ett spanska prov för att kmr till spanka 3 haha vi får i spanska 1 nu där man lär sig att säga hej jag heter o sånt shit o Per banan vår lärare pratar värsta import spanskan:D
men jag tror att ja kmr klara av det:D

juste igår fick D näsblod haha o gissa vem hon ber om råd vad hon ska göra:P mig!! helt kaos:D sorry gumman<3

aja men idag  ska vi ha gäster här hemma hos pappa, 20 pers typ i en lägenhet assåde driver med mig:s kmr alla få plats?

aja men måste dra nu pappa ropar att jag måste hjälpa till:)
skriver kanske senare om internet är kvar
ha det bra//Paattelitaah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0