Fasta

tjenaling kl 8 ikväll åt jag min första måltid för dagen:D joo ni kanske inte förstår men jag och pappa gjorde en deal igår eftersom att han oxå skulle fasta så bestämmde jag mig att oxå försöka.. o gissa vad jag klarade att vara utan mat och vatten i 20 timmar:D känner mig faktist stolt eftersom att nästan Alla tvivlade på att jag skulle klara de så..haah in you'r face(es)!
imrgon ska jag nog troligen oxå fasta:)

men ska berätta lite kort idag om vad som hänt under helgen och under dagen idag..
Lördag: i lördags fick vi gäster "några" av pappas kompisar asså 25 pers va hemma hos oss:P
men vi hade kul var för de mesta med Sofia, Yasamin, min syrra och Kamia(tror ja han heter):)
(juste Chile vann fotbollsmatchen 2-2 mot Venesuela tror ja de va:p)

söndag: chillade med livet.. orkade inte göra så mkt faktist:)

och så idag måndag:gick till skolan efter att jag försovit mig!!:(
kom 40 min sent till matten och eftersom att jag fastade idag så satt jag bara med tjejerna på lunchen o joinade de blev faktist inte hungrig blev bara jätte törstig..menmen ja överlevde:D
men sen när shushu o dimdim åt sin brownie då var de nära men jag höll mitt ord.
aja men sen på gympan kunde jag bokstavligt talat inte sluta skratta!
jag, dimi o gabbe blev i samma lag (ärvingebarn) haha
men vi skulle flytta på en röd tjock o tung madrass och en plint till halva planen..nu kanske ni tkr men shit va e de svåra med de här men haha neej grejen va att vi inte fick röra marken o vi skulle under en sak som ja inte kmr ihåg va den heter o sen över en högre haha asså de måste ha filmats...
killarna dödade...:D
  
dimdim o shushu gullisar<3      Shushu<3 o palex(stolt chileno) 
(gabbe vill va med på bild:P)                                                    
 
      o så en helt dööd bild på migXD
                                                                                                 

detta e lite bilder från idag som jag snott från dimi hihi<3
aja men nu ska jag gå o äta något för att sen gå o lägga mig o så börjar fastan igen:D
Peace & Love//Paattelitaah<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0