Prosit, prosit!

hejsan svejsan sitter nu i skolan och väntar på att engelska lektionen ska börja:)
 som ni ser så har jag varit lite slarvig med skrivningen.. dumma ja..

joo efter skolan i fredags så drog ja, shushu o dimi till kista och där träffade vi på miss tiffany o hon va på jävligt dåligt humör så de va typ inte bra:P

o i lördags hade ja jävligt kul eftersom att de va Chiles nationaldag:D shiit katt 1 o katt 2 döööödade mig o fanta haha o de andra tjejerna ville typ slå oss:P menmen... vi blev halv länmade hem, fanta blev nästan våldtagen ahha fett rolig han vaa... o chilenarna som bjöd hem oss omg vi sprang typ hem, men chilliga va de:D

o i söndags så drog ja vi hem typ 3 tror ja o bara vilade. ganska skönt faktist:D

o så i måndags (igår asså) så hade vi idrottsdag o vi började 10 o vi skulle ha yoga o sen HLR (hjärt och lungräddning för er som inte vet:))  men jag missa bussen så jag missa yogan:( ja va typ 5 meter från bussjävlen o han åker ifrån mig:( så kom 10 min sent o kom inte in på yogan tyvärr..
aja o på lunchrasten från 11 till 14 så åkte vi upp o ner men shushu o dimi för att hitta några skor som shushu ville ha ahhaa n´meen vi hade skkkiiiiiiiit roligt!!:D prosit, prosit!

men nu måste jag konsentrera mig lite i engelskan..men skriver senare lovar nu:D
P&L//Paattelitaah


Kommentarer
Postat av: D

haha bästa fan:D

2009-09-22 @ 16:46:04
URL: http://chocolatesun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0