25 då smäller de!

tjenis kna inte sova så sitter o laddar låtar i min mp3:D tog min syrras eftersom att hon har 2 gb o ja bara 1:( hon hade ändå bara 85 låtar o ja hade knappt plats med hälften av låtarna jag ville ha:P haha
nog me de..

igår va de 090909 (o Amina fyllde år så grattis på dig för 3 gången:P<3) menmen jag "SOM VANLIGT" försov mig idag oxå o fick rusa till bussen o gissa vad tror du inte att den åker exakt när jag ser den:( så jag är smart nog o tog tåget till tensta(vet de e mer resetid menmen)..
haha o nu har vi äntligem slutat sjunga black magic woman på musiken som vi hade i första lektion med per banan.. nu sjunger vi every breath you take..every move you made..lalala

idag hade vi ingen riktig skoldag vi hade totalt 2 lektioner o de va musik på morgonen o b-språk efter lunch så jag o shushu gick hem till mamma för jag skulle hämta pengar o fixa lite saker o sen mötte vi upp dimdim i bussen för hon hade oxå försovit sig:P
juste de går en slisk i vår skola som vi så klart kallar sliskish haha asså ni ska se han måste ta kort o visa er:D hans hår.. dödar!! varje gång vi ser han i matsalen tappar vi aptiten haha o de roliga med honom som vi nu märkt e att han tror att vi gillar honom eftersom att ja o typ dimi ärslar att spana in hans "fina" frisyr:P

aja men efter skolan drog jag shushu o dimi till stan för att fika:) o de roliga var att alla vi hade på oss leopard mönstrade kläder GRRR!


 
jag med min lila leopard tunika o dimi med sitt linne:)



dimi o shushu<3 the ikki tvillingarna<3


I'm a EMOO!! haha:D


juste när vi väl var i stan så sa shushu att de skulle vara en fest snart den 25 så va vi en såg så sa vi till varandra de ska vi ha den 25.. den 25 gäller de:D ahha gullisar<3
men ska gå nu mina ögon kmr bli 4kantiga annars:P

yalla nattinatti<3//Paattelitaah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0