va fan svamp överallt!!!

Hahahahahah asså omg jag kan inte sluta skrattaxD hahhahaah asså jag och dimitra är sååå sjukaaaaa!
Det är alltid så när vi ska ta tåget hem:p asså vi dööör av garv:D hahah först var det för den gamla vanliga mr are grejenxD det var en kvinna i tåget som gjorde en grej asså dimi fattade inte vad menmen jag DOG av garv och sen när dimi kollar på kvinnan så sitter hon och skrattar och jag och kvinnan kollar på varandra hahah snacka om att dimi kände sig utanför:D

Menmen bästa var en man som satt och åtx)han hade ätit en hel paket yoghurt ni vet de där stora och sen så drack han typ 1 liter apelsin juice på en gångxD hahah men det roligaste var när jag och dimi började reta honom...

-Snart kommer han ta fram en kyckling
-Hahahah jaa och sen lite bröd,sallad...
-Senap:D
-Tomat,ost,korv
-Korv på kycklingen:O
-Jaaa:D
-Han kommer ta fram en kastrull och grejer:D
-Jaaa och sen när en kvinna kommer in och vill sitta brevid han så kommer han säga nej:O vänta tills jag blir klar!!!



Hahahahahahahah asså vi höll på i typ 10minxd men bästa var när jag  var "klar" med maten hahah och sen så sa ja vsg o va snäll och gissa va dimi gör då...hon bah oh tack och sen men så skrike dimi typ i tåget: Va faaaan du tappa den nu är det svamp överallt:O hahah och ja bah svamp? huuh..?xD och dimi dör av garv o  bah jaa det såg ut som ett skål med svampsoppa:D hahahaha ser niXD vi är sjuka hahahahhahah jag ba skrek men va faaaan nu är det svamp överalltXD

Hahahah kan inte sluta garva:D

haha de hände i fredags när vi va på väg hem o eftersom att ja inte har data hemma (eller rättare sagt internet) så kunde ja inte berätta de förän nu här i skolan o de här inlägget snodde ja från dimi om ni undrar haha...
de värsta e typ at ja o anna nu typ håller på me ett arbete o vi sitter helt själva o "jobbar" båda sitter vid FB:P o helt plötsligt DÖÖÖÖR jag av garv o hon kollar på mig som att  ja vore värsta freaket o ba huuh.. va hände? har ja gjort nåt?... hhaha stackars!!!!

aja ska rulla vidare måste jobba klart med guder Ares nu

Peace&Love//Paattelitaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0