tidsändring

tjeenaliizz har precis ätit och ska snart börja fixa mig för att tha familia ska dra på typ fest:)

aja idag vaknade jag halv 2 eftersom att jag tyvärr som alltid fastna vid datan och sen inte kunde somna.. så ja deckade runt halv 5 kanske.. pappa blev iallafall helt flippad på mig och nästa välte mig från sängenxD(han hatar när jag sover för mkt) men han vet ju inte vilken tid jag somna..eller hur?
aja dagen har väl annars gått helt okej=D

juste idag är det vintertids skiftet eller vad den heter när man backar tiden 1 timme. och det är ju bra för det betyder att man kan sova i 1 timme extra wooho.. så om vi säger att man ändrar tiden kl 12 då blir kl 11xD


bjuder på en låt som jag tack vare shirin har blivit helt bessat av nu.. både pappa o natta e typ helt galna på mig o min jävla imcomprendido^^ hihi

men men nu måste jag dra piizz & Lööv//paattelitaah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0