surprizzzzze, surprizzzze!!!

idag har jag 2 prov på 1 och samma dag:/ kill me!!!
jaa o den oturen jag har är att mitt huvud håller på att döda mig...jaa, ärligt talat det känns som en tickande bomb som när som helst kommer att explodera när som helst såå alla som vill prata med mig! VARNING: MITT HUVUD KAN EXPLODERA NÄR SOM HELST!!

aja igår fick jag en stor surprizzze!!!! som gjorde mig både jätte glad, gråtfärdig och skit arg!!

jaa, ja vet de är en konstig blandnig av känslor men tack vare den här skiten så kunde jag inte sova o istället för att typ börja plugga så kunde ja inte sluta tänka på .....!:(

oohh.. mitt huvud!!! orkar inte titta på tanientbordet mer

pizz & ♥//Paattelitaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0