smörsmör

hejsan svejsan kära bloggen..

jaa som ni ser har jag inte skrivit på hella dan faktist eftersom att jag håller ¨på att smöra förfullt för mamma oo hennes kille:P


konstigt? neej igår hände en "liten" grej så mamma blev flippad på mig menmen hon blev rätt så sur och sa en massa och eftersom att både på fredag och på lördag har jag något planerat så vill jag inte förstöra allt med att jag inte sköter mig o mamma blir sur o inte låter mig göra de ja vill...

så idag storstädade jag mitt rum, lagade mat och så gick jag till tvättstugan..mamma va gullig och följde me mig o där medans kläderna torkade så satt vi o snacka..jätte mysigt om ja ska vara ärlig(A)

men fredags kvällen är fixad..woohoo det är jag helt 100 på men imorgon måste jag ta reda på hur de e med lördags kvällen.. för jag har redan köpt min biljett och om det blir ett neej måste jag veta det snart för att veta om någon vill köpa den!!!(PANIK!!!)

annars är allt bra igår som sagt va jag o halva 9A ute och åt..du kanske undrar vaa bara halva va hände med resten??..
joo de e så att de andra hade olika anledningar att inte kma.. menmen vi hade rätt så kul hade saknat alla fst än att jag hade sätt några tidigare men att se alla samlade igen va riktigt kul:D

efter att äntligen bestämt oss var vi skulle äta så blev de kungshallen..nästan alla åt kebab eller kyckling... mumms filibaba!!:D

efter maten så åkte några hem och andra gick och fika med lärarna men jag och dimi orkade inte fika efetrsom att vi va så mätta så vi bestämmde oss för att gå till gamla stan och bara vandra i mysiga gamla stan:P men när vi sa hejdå till alla som var kvar blev våra lärare baa vaa.. o var ska ni gå då unga damer?....särskillt Farah
ja blev typ men hallå vi orkar inte låt oss gå.. så tllslut stack vi och de va verkligen jätte mysigt att vandra där me dimi o till slut såg vi vattnet och en coop nära.. haha jag som e såå smart ba dimi kom vi kollar va de har här

såå vi gick in o vi köpte  

så vi gick ner till vattnet och satte oss där för att äta:P
haha de va så kallt + att det började regna men vi sket i de o fortsatte äta tills mamma ringde så vi började gå mot tuben;)

menmen om jag ska kortfatta mig så hade vi ändå trotts allt en toppendag!!!

jag tror jag kasnke ska kolla på någon film vet inte vilken men kan du kanske tipsa mig om någon bra film?

pizz & lööv//paattelitaah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0