nu så!

hejsan hoppsan ja jag har ju faktist inte skrivit på länge och folk har väl blivit lite sura för de(ni får ursäkta mina små kycklingar:D)

aja de har hänt så mkt på de här 2 veckorna som de snart har gått..
25 förra fredagen gick jag, dimi,shushu och niko på bio o kolla på mitt grekiska semester.. de roliga va att på slutet så höll dimitra på att kissa på sig, ja satt typ o grät och shirin och niko (inga komentarer:P)

sen så har de väl hänt en massa annat o i måndags gick vi på bio med klassen och de va mer som en dokumentär än en film faktist..jag tyckte de va rätt så tråkigt men starkt av de att de vågade göra en självbiografi om sitt liv.. den heter "Sämre än djur". och då fick väl några reda på lite saker om mig som de tidigare inte vetat o neej! de e inte att jag är homosexuell..:) men har inget emot de om ni undrar:Doch i tisdags så kom mamma äntligen hem oxå o de va riktigt roligt att se henne efter 5 veckor och en massa gossip fick man veta oxå hehe:P

o igår (fredag) så var dagen helt lugn till vi kom till engelska då helt plötsligt när ja såg mr. malcom så blev ja helt hipe. (lr hur man stavar). men helt plötsligt så ramlar gabbe från sin stol o gissa om jag inte får SKRATTATTACK!!! asså ja svär ja kunde inte sluta garva de känder typ taskit för honom o + att typ många satt o stirra på min typ hallå jävla freak... men ja garva inte bara för honom de va som att ja fick flashback o kom o tänka på när sabrin brukade ramla och när ja råka göra så de blev  el avbrott i no salen:D så himmla kul..

när vi slutat va jag, shirin och dimi skit sugna på donken så vi tänkte dra dit efter skolan men sen såg sabrin, betul, malin och farihan haha de va som att 9A hade samlats igen saknar de<3

men sen så kunde inte dimitra bestämma sig vart hon skulle så ja o shushu blev typ lite irriterade på henne menmen hon ska få sin hämnd en vacker dag moohahahhaha..:O
men ja o shushu hade skit roligt ändå o juste mitt i maten så ringer pappa mig o är typ helt snurrig..
han ba. patty öhhm..vettu ..ja ska typ till Iran imrgon..ömmh.. ja blev fett me sur ba vaaaaaaaaaaa!!! utan mig!! (hha ego ja e) meen neej han sa att nästa gång han åker till Iran så skulle han åka med mig men hans fru som just nu är där saknade typ honom o hade öpt en biljett o han va typ själv i chocktillstånd.

så efter maten stack ja till honom o hjälpte att packa o ja fick bli hans Modeguide.. you know fashion, uuuu bibi:D

så han åkte idag kl 1 typ o ja tror han ska va där i 2-3 veckor kanske..
asså de här e knaaas först mamma åker i 5 veckor o sen när hon kmr tillbaka så åker han dit i 2-3 veckor:(
kommer sakna min baba<3


P.s Gabbe lr oxå kallad för G-ito fyller 17 idag så grattis grattis till dig:D
o snart fyller min baba år men han kmr ju inte va här:(
Peace & Love//Paattelitaah<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0