mobileeen funkar inte:(

neeeeeeeeej... dimitra har lagt öga på min mobil..:(

faan igår på kvällen funkade mobilen jätte bra men helt plötsligt imorse så kunde jag inte smsa eller ringa till någon!!!

jaa, jag som är värsta sms-nörden. ja måste ringa kundservice och checka vad som är problemet...!

så om ni vill nå mig då ska ni inte smsa utan ringa mig:)
juste mr. fredrik Rainfelht(lr hur man skriver) ska kma o besöka vår skola idag o ha typ konferans eller va de heter::P de kanske blir intressant faktist..

aja men ville bara berätta om mitt problem mobilen!!!
puuusssssss

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahah vadå jag?:P

2009-10-08 @ 18:57:46
URL: http://chocolatesun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0