idol<3

ska skriva lite kort innan ja går o lägger mig att jaa, ikäll på idol som jag o dimitra är helt galna i så var de tyvärr dimis gubbe som åkte ut!!:( fan asså nicklas.H är ju riktigt bra men det var en hård konkurans mot eddie som klarade av och är med i nästa veckas idolxD wooohoo..

okej nu kanske ni undrar vem jag gillar och håller tummarna för varje fredag..
joo, deras namn är Rabih Jaber, Eddie Razaz och Nicklas Hocker(som ikväll tyvärr åkte ut)
gissa om ja inte böla!!! fan ja va skit rädd att eddie skulle åka faanemej...
  

juste pappa var som tur inte hemma bara ja o Natta o då kunde jag skrika hur mkt ja ville:D så om mina grannar hade ringt polisen hade jag inte blivit förvånad så mkt ja skrek stampa o böla hahahaxD

aja när pappa kom hem berättde han att han hade messat 2 gångar och ring 1 gång till eddie!!!
jag blev överlycklig och hoppade på honom men samtidigt hade ja värsta skuldkänslorna för dimi:(
haha o jag som fortfarande har på mig hans nicklas-mössa!

juste och nästa vecka är det ju höstlov och på fredagn ska jag, dimitra och shirin och några fler drao kolla på repetitionen..de kommer säkert bli kulxD

aja men nu ska jag nog närma mig sängen och sovish lite:D
såå pizzz & luuv//paattelitaah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0