Hasta La Victoria Siempre // Alex El-Guapo

Hur ska man överleva utan mål ?

Utan mål kommer vi ingen vart och med mål måste man våga offra eller hur ?
så mitt mål idag är att visa pattelitttaaaa hära min Fru att man måste våga offra för att vinna :D


You can't gain if you dont want to feel no pain .... Churchill

Snart har vi svenska och ska redovisa för i helvette !!! och med det måste man våga offra även fast man inte tänker på det :O
du måste upp framför allihopa trots att du kanske har gjort ett skitigt jobb så måste du vara beredd på att skämma ut dig eller vinna beröm från läraren eller hur det är som på fotboll för att göra mål och vinna så måste man våga gå fram med boll till motståndarens sida och skjuta och offra att de tar bollen och gör mål på en :D

annars då hur mår världen idag ? ganska dålig tror jag alla gör saker man inte vill göra ... jag vill inte vara här i skolan och skriva i paattteeliittaas blogg men ändå så gör jag det för att ha kul ... patte här brevid leker med en jävla lipsyl och jag vet inte vad .... bögen Gabbe runkar som vanligt åt dimitra ... men annars är allting normalt ... vi slutar kl 14.nånting men jag slutar jag muhaha fuck idrott :D douuudouuulll

livet vänder och vrider så som människor river och svider ;)

orkar inte skriva mera ...

You'll never walk alone, Pizz&Luv - ElGuapos.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0