ny duschad

hejsan kära blogg har precis kommit ut från duschen..fan de behövdes ja frös som en gris och när de va så skönt i de varma vattnet:D aja idag va jag i skolan och och så va de hemspråk som gällde oxå... asså fan ja blir förbannad..grejen är att i 9:an fick jag MVG o nu så går jag spanska steg 3 och jag fattar väl nästan allt..men på hemspråk fattar jag INGENTING!!! det är väl typ som att någon ska kma o snacka typ danska me en svensk den dattar men inte allt.. hur kna de vara möjligt..!?!?!?!? menmen efter hemspråk träffade ja min bebiizz o tiden flög iväg märkte inte tills papa ringde o sa att klockan va 9 ja ba ooppsss!!:D hihi menmen juste mamma kmr hem imorgon från sjukhuset o därför ska ja hem till henne o kasnke inte kmr ha tillgång till datan lika mkt:( o igår satt ja o typ rensade datan o då hittade ja några bilder från i somras fan va ja saknar värmen!!!

Kommentarer
Postat av: Mava

sv; tack gumman :D

2009-11-11 @ 15:12:29
URL: http://mava.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0