mensvärk!

go'kväll kära blogg! jag gick inte till skolan idag för jag hade en så otrolig mensvärk.. pappa viste inte att jag inte va hemma så när o när han skulle sätta sig vid datan(som är i mitt rum) ser han mig ligga i sängen o sova:P

men de va väl inte bara för värken ja inte gick till skolan va bara helt allmänt trött..prata i tel till 3-4 igår tills jag till slut somna:P

aja o nyss va ja helt klar för att gå till mamma skulle bara säga hejdå till pappa o så säger han till mig men idiot du ska va här din mamma e inte hemma!! mamma är i sjukhuset nu för hon ska operera sig och därför ska ja o syrran va hos pappa tills på onsdagxDhahahha o ja glömde helt o hållet bort de fy skämms patty!

hahha måste bara säga att ja o dimi är typ helt sjuka i huvet:P vi sitter o planerar om va vi ska äta o var vi ska kolla på filmen NEEW MOOOON!!!
New Moon

men men nu ska ja göra något, hmm vet än inte vad men har så jävla tråkigt!!juste omg idioterna com hem har tagit bort alla kanaler utom 1.2 o 4 jävla idioter!!!

PEACE & LUUVE//Paattelitaah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0