förstörd!

det var riktigt länge sen jag skrev och du får verkligen ursäka men jag har väl inte haft någon ork att blogga men nu känner jag att jag måste få ut mina känslor:(
okej bara så du vet så är det inte precis jätte goda nyheter!

hur kunde detta före komma... nu har jag varit helt demprimerad och förstörd i 3 dagar...

om du kollar på idol så kanske du vet att mr. Rabih Jaber åkte ut i fredags och det stod mellan Rabih och Mariette men jag är inte sur och arg varför han åkte ut utan vrf calle fortfarande är kvar.. jag vet att det är många som är med mig om att Calle inte borde vara kvar.. ja vill inte vara taskig men det är bara helt absurt:( och där seer du bara för att Calle blev kvar viste jag att han skulle ut...

vem tycker du borde fått stanna kvar i idol?(komentera)
 eller

aja... ska skriva lite kort va jag har gjort de senaste 3 dagarna:)

Fredag: gick till skolan och va nära på att missa bussen om det inte hade varit för en underbart snäll man i skolan va de lixon lite av min otursdag:( ja juste jag hade  no prov oxå i kemi!! haha men miss Patricia e ju så grym och ja tror att ja kmr klara ett godkänt.. wish me good luck!!<3 och sen på  kvällen åkte jag hem till tiffy och vi satt helt inne i idol och shiiiit va jag o hon satt o grät när vi fick veta svaret... men ja satt där o fick sms var 2 minut och så försäkte tiffy ba men patty sluta ta de lugt de kmr gå bra för Rabih i RnB branshen o lalala...

Lördag: tiffs mamma vakna oss kl 10 eftersom att tiff skulle på jobbet o ja skulle typ hem... efter de satt ja bara o va typ helt pissed of o frågade pappa var 10 minut vrf de va Rabih som åkt ut.. o gissa va han svarar mig..men Eddie är ju fortfarande kvar(pappa älskar typ eddie:P)de gör ja oxå men Rabih är fört på listan<3

Söndag: idag har jag inte gjort så mkt.. vaknade 11 för att titta på repriset av idol.. fast än att jag viste hur det låg till så börja jag ändå störböööla... pappa han ba men lilla gumman...
o nu går ja o natali runt och sjunger all my life o natali hon ba patty vrf e inte du me i idol:P ahhaha årets skämt!!!



menmen det blev lite för lång inlägg.. du är en stark och tapper person som orkar läsa så här mkt:D con´grats

juste om du hade glömt så är det FARSDAG idag så pappa ett stort grattis till dig love yaa baba<3
men nu vill natta ha datan en stund så ha en toppen kväll
peace & Love//Paatteelitaah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0