husby<3

ja du kära  blogg... va ska ja säga dagen har gått rätt så bra tills vi kom till no:nförst fick jag svar på mitt gamla prov om elektronik med det gick dessvidare inte så bra:( och sen så såg jag nåt som jag helst inte skulle velat se:s men som tur var Sana, Sabrin,Osman och Pola där som bättrade stämningen genom att kansta vatten och diskmedel på varandra haha ganska kul=)

vet ni att jag nyss va i husby centum efter att inte ha varit där på ungeför 3 veckor:( saknat mitt lilla husby<3

men nu ska ja dra och försöka göra klart hemkumskap projektet och imorgon har jag nationellaprov i matte skriftligt:( önska mig lycka till!

see ya<3

Kommentarer
Postat av: choquitaa

Buu nationella matte suger! Du går väl i 9:an? Jag gjorde den dock jag fick HJÄLP AV EN LÄRARE XD^^ jag går nu på 3:ring och har nationella engelska B på fredag :/ med en konstig gubblärare! I wish u good luck!!! =)

2009-05-04 @ 21:26:42
URL: http://choquitaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0