tillbaka från Åland=)

shuru... haw aere yao? här mår man exelente förutom att min fot och min rygg gör j*vl*t ont:(haha vi hade det rolit roligt i Åland förutom den långa resan och att det blev jag vet inte vad mellan några(inklusive mig tror jag?)
jag vaknade kl 5 på morgonen igår för att duscha eftersom att vi skulle träffas alla i Kista 6.30(skit tidigt)... aja förutom att någon IDIOT la tandkräm på vårt rumshandtag igår under kv
pusserli puss//paattelitaahällen när vi inte va där så var det chillit pillit!! men skulle verkligen varit roligt att stana där i en dag till=D 
 
jag orkar inte lägga bilder nu så ja gör det imorgon<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

rätt åt er med tandkrämen hoppas ni fick mycket i handen!

Det gjorde faktiskt min dag ;)

2009-05-31 @ 03:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0