STÄDDAGS

hej kära blogg. vädret är inte så vackert idag som jag trott för att sola:( menmen man hittar alltid en annan lösning för att syselsätta sig, städa sitt rum=) inte så roligt men man gör något till nytta

just nu håller jag på och slänger alla min och natalis gamla kläder och sorterar allt där det ska vara medans pappa och Natali fortsätter måla köket...
vet faktist inte vad jag ska göra senare idag... pappa sa att om vi blir klara snabbt kanske vi kunde gå ut och göra något kul..vet faktist inte vad menmen berättar sen om vi gör nåt
 juste Tiffy gumman krya på dig!

see ya<3

Kommentarer
Postat av: choquitaa

tack chile är ju fin land! hoppas att ni gjorde nåt roligt iaf :) kram

2009-05-03 @ 14:48:46
URL: http://choquitaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0