solig dag=D

Har inte skrivit på lägen känns de som fast det var bara igår som jag inte skrev:P
okej ska skriva kort
Lördag: vaknade tidigt (typ 10) för att jag och mamma skulle till stan för att leta balklänningar (IGEN!) haha men det gick bra jag köpte min klänning och nu är det bara BH och smycken kvar men de kan jag köpa själv=) sen på kvällen gick jag hemm till pappa, hade bokstavligt talat skit tråkit:(
Söndag: vaknade ännu tidigare för att jag skulle sälja på loppis i husbygård:) från 10-16 stod jag där och sålde och solen dödade mig fan! aahh de va skönt men lite för varmt hade föredragit att vara i stranden=D
idag är det ju morsdag också.. jag hade inte hunnit att köpa något till mamma men hon fick en stor kram och fet puss av mig LOVE YAA MAAA!<3 men nu ska jag stoppa in ALLA bilder från resan på FB så skriver senare puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0