skolans mat!

Dagen har varit lugn idag ochallt har flytit på som vanligt men när vi skulle äta lunch möte vi en hemsk syn! maten var så äcklig...jag ville knappt smaka efter attt få se vad det var. Det var typ kalkon, potatis och någon  konstig sås med "färska frukter". Så jag åt bara två knäckebröd och nu när jag kommit hem kände jag hur magen kurrade så det blev en pirog som jag hittat i frysen, yougurht, vatten och en banan som efterrätt=Dgottgott
 

På tisdag ska jag få veta exakt hur det gått för mig i matte Nationella. Jag vet att jag redan har godkänt så är inte så rädd:)
men nu ska jag dra och sova lite har lite ont i huvudet och kanske går hem till pappa ikväll orkar inte vara med mammma hon har typ PMS! men vi får se jag uppdaterar er senare puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0