skala banan=)

tjenis här sitter jag och smaskar i mig en god banan:) banan är så gott det är nog en av mina favorit frukter juste apelsin är också en stor favo!=)

vet du att jag blir så arg på butiker som tror att det bara existerar smala och fina tjejer som på filmer och serier!!! ohh jag och mamma var på stan och gick från affär till affär för att hitta någon "bra" kläning till min bal men den turen som jag har som vanligt så hitta jag inget:( 
asså snälla DU måste hjälpa mig nu! jag behöver lite råd om vart man kan köpa ´klänningar, det är ju faktist bara 2 veckor kvar om inte mindre!!!

aja måste dra innan mamma blir sur, ska ut och handla nu skriver senare puss<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

souk i stan har

2009-05-22 @ 23:28:42
URL: http://nouraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0