sång=katastrof

Dagens katastrof! jaa allt började bra idag tills vi kom till lunchen... vet faktist ibland inte vad som flyger i människors huvuden!!
idag fyllde Y år och vi tjejer som satt i hennes bort sjöng till henne ja må hon leva...men helt plötsligt gick allt överstyr och sak jag vara helt ärlig så vet jag inte vad som hände runt om kring oss jag va väl  halvborta men de jag fick höra va att killarna som satt på andra sidan ville att vi skulle vara tysta och de började kasta blöta papper och potatisar.hon trodde vist att det var vi som kastade och jag fick ingen på mig men en tjej som satt bakom mig verkade som att hon fick och då fick hon ett utbrott!! hon slängde sin bricka med mat och mjöljk/vatten på oss som satt närmast henne!!! JAG var en av de....och hela jag blev full av mat och dryck!
Fräscht va?! aja gjort är gjort men jag tycker ändå att det var orespekterande att hon ska behöva göra så och nu när det är gjort att hon åtminstone kan be om ursäkt till oss som inte gjort nåt!!

va tycker du va de bra gjort av henne??


Kommentarer
Postat av: .

haha sjunga ja må hon leva verkligen omoget liksom hur gammla är ni? Det räcker med att säga grattis istället för att sjunga och skämma ut sig framför hela skolan. Oh I forgot It's all about attention!

2009-05-11 @ 22:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0