nya låtar

sitter här och laddar ner nya låar till min mp3 och tar bort låtar jag inte orkar ha:P idag har det inte hänt så mkt har bara varit hemma och tagit det lugt, bråkat med min syrra och jaa... målat naglarna:) de e väl allt jag gjort..bortsätt från att äta titta på tv och gått på  toa=)                                                                                                                                                                                                                 OMG jag ser nu att mamma o de sitter och tittar på matchen mella Real madrid- Valensia!!! Vrf har de inte sagt nåt till mig jag måste gå och se och stöta min favo David Villa och Casillas men berättar sen vem som vinner hoppas RMA!!=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0