Nationellaprov i NO!

aaah... döda mig! jag orkar inte mer fan!mind ag har varit rätt så fucked up och nu kmr väl ännu mer... föst får jag veta mer "nyheter" om en sak som jag helst bara vill glömma bort men som jag ändå sitter och grubblar över dagen lång=(
känns helt meningslöst när man ändå inte kna lösa något men va ska man göra?!

imorgon ska jag ha nationella prov i NO(vi är de första niorna som ska ha de) tack vare dagens moderater... tuuh...vrf no? och inte i biologi eller fysik utan det svåraste KEMI!!! vet inte hur det kmr gå har skit ont i huvudet och orkar inte tänka på något men då är det bara den saken som jag tänker på!! FAN VA SKA JAG GÖRA??!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0