nationella prov:(

tjenis penis:) idag hade jag något som jag verkligen hatar no..men inte bara det jag hade no prov... men inget vanligt prov, utan nationella prov i kemi fan asså javla moderater kunde ni inte väta ett år till med de här"/
 aja de gick väl lite sisådär, fattade frågorna men jag skrev så mkt att till och men jag blev förvirrad till slut undra hur kjellis kmr bli då?:P

dagen har väl rusat på som vanligt och nu är jag här hemma hos pappsi för att STORSTÄDA mitt rum eftersom att hans fru kommer hem från Iran på lördag ochmed sin dotter som också ska komma och hälsa på. Har aldrig träffat henne så de ska nog bli kul:)
juste satt för någon timme sen och snacka med T om min födelsedag som är snart=D om drygt en månad(lite mindre) om vad vi skulle göra och hennes plan lät jätte rolig=P ska inte berätta nu annars för då kanske allt går fel som i vissa andra tillfällen... men måste fortsätta städa här:(

JUSTE!! Det är exakt 1 vecka kvar för gipset att vara kvar på mitt ben=D aaahh.. så skönt att äntligen få röra benet snart!!
see ya<3

Kommentarer
Postat av: sabrin

Va roligt att du ska ta av din gips snart. hahha!

Städa på du nu...

juste du fyller år snart ;)

haha

2009-05-12 @ 20:07:12
URL: http://sabrinslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0