mitt huvud!

jag har så ont i huvudet att jag vill dö! jag orkar inte ens skriva just nu vill bara gå och sova så skriver lite kort om idag...
på matten fick jag reda på vart jag låg ungefär efter del a, b och c och jag har fått Godkänt =) känner mig jätteglad faktist det var verkligen inte något jag väntat mig

menmen hade fysik prov idag om atomer- och kärnfysik och det gick inte alls bra svarade bara på 3 frågor av 16! När jag kommit hem har jag i största del bara sovit för att slippa smärtorna i huvudet och imorgon har jag sista delen i matte, muntligt. vet inte hur det kommer gå önska mig lycka till för matte är inte en av mina starkaste sidor:(

se
e ya<3

Kommentarer
Postat av: ranja

Hahahahahahhahahaha Patricia. Provet var ju rolig? Hahahahah Kjell.

2009-05-06 @ 22:45:36
Postat av: Anonym

hahaha juste omg du och sabrin!! jag har aldig sätt er garva så mkt.. sabrin börja ju gråta=D

2009-05-07 @ 10:36:37
Postat av: Ranja

Hahahhahahha jag kunde inte hålla mig det var så roligt hahahahahhaha, hur fan kunde han veta att vi hade papper? HAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHA!

2009-05-07 @ 17:23:35
Postat av: patty

hahaha ja svär ja vet inte... men det är ju faktist kjell vi pratar om så de förvånar mig inte han har ögon på alla:P hahahahahha o dag va sabrin ändå värst de är kompisar fan va vi garva!!!=D

2009-05-07 @ 20:01:35
Postat av: Ranja

HAHAHAHHAHAHAHAH jag garvar ju hela tiden men aldrig på ett prov det var bara för roligt. Alla fuskade och vi av alla blir busted. Hahaha Dlin tog allt man ville säga.

2009-05-07 @ 23:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0