min kära klass=)

jag brukar inte snacka så ofta om klassen, men nu ska ni få en lista som förklarare de mesta.

Är de flesta lärarnas favoritelev: Malin, Linnea och Bewar!
Är bäst på musik: Gustav och Willy tror jag (Ranja sjunger finast!)
Ser ut att vara mest deprimerad: Alla har sina dagar?!
Har roligast röst:  måste väl vara Peter:P
Har snyggast klädstil: JAG! haha går från dag till dag
Känner du minst: Roya och Linnea tror jag
Är omtänksammast: svårt, det beror på
Saknar du att umgås med: lång lista:P
Är mest bortskämd: Sabrin haha shopping, shopping=p
Är mest irriternade: jaa det går oxå från dag till dag.. Falska!
Är roligast: alla är roliga på något sätt=D
Borde bli pilot: Faiyaz eller Gustav
Skrattar mest: Amina och Ranja
Uppskattar du: de du:P
Gör ofta din skoldag värre: fult att säga finns väl några ibland!
Är sportigast: Osman, Bewar och Peter och tjejer Betul och Sana
Är lite borta i skallen:  Sana, ibland Ranja:P
Är en läslus:  Linnea och Malin
Hade du velat byta liv med en i klassen för en dag: skulle vara kul med en kille:P undra vad de gör på fritiden!!
Spelar hockey: ingen I think?
Spelar/spelat trummor: Farihan
Skulle du kunna dejta: auuch..(A)
Är latast: jag och Ranja tror jag ahha
Är blygast: Gabbe (har blivit) och Roya
Är smartast: Linnea helt klart! och Maloouna
Kommer du sakna mest när du slutar: ALLLAAA!!! fast än jag kanske inte "hänger" med alla så blir det många!!

Två veckor kvar till skolavslutningen 8'( kommer sakna alla tro det eller ej!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0