lite "kritik" vaa?!

Har fått lite "kritik" över att jag bara skriver om mitt gips men vad ska jag annars prata om det här är ju faktist en höjdpunkt i mitt liv just nu:P

och juste min hemspråks lärare och min engelska lärare satt och pratade om mig och sa att jag blivit duktigare i skolan och fokuserar mig nu mer än förr:D snacka om att vara stolt...!! haha

min hspråkslärare sa att det kunde vara för gipset haha jag tror faktist oxå de:P jag kan ju inte springa runt hit och dit så det är väl bra att jag fått gipset=)

imorgon är nästan hela sverige ledig, lr jag iallafall...:p så imorgon kanske jag åker till stan med pappa och hela familjen till stan och då måste jag ta och passa på att försöka hitta lr leta efter nån balklännin...hoppas jag snart kan hitta nån annars får det väl bli mjukis med en bulle i håret:P NOT...

see ya<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0