lingon dagar:/

Och så var det dags för mina lingondagar:/ på något sätt är jag lättad och glad för om jag har det nu så kommer den att ta slut på onsdag eller torsdag (jag brukar ha i runt 5 dagar). och då slipper jag ha det när vi åker på klassresa som jag trodde att jag skulle ha huuh...
men nu till det negativa med lingondagar för mig och säkert många fler: fruktansvärda värker i magen!!! jag tror nog att mensvärk är det värsta som en kvinna kan ha!! det förstör hela ens dag:( och så får vi inte ta och glömma PMS = Premenstruellt syndrom (humörsvängnigar)...

Idag ska jag till ett 23 års-"kalas" haha kalsa och man är 23, neej de låter inte rätt vi säger fest:)
och om man precis har fått mens tror du det är roligt och gå med pms humör och mensvärk till en fest... jag vet inte än om jag ska gå men jag har till klockan 14,00 och tänka klart. Men nu ska jag gå och lägga mig, försöka sova en timme och sen kanske gå.. uppdaterar er senare vad det blir pusserli puss puss<3
//paattelitaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0