Katten Amina gästbloggar häära :D ...

tjohejsan ! har faktiskt aldrig bloggat, men skulle kunna tänka mig det. HAHA skoja bara, de är inte riktigt min grej, jo jag vill bara berätta lite om kommande vecka....
måndag: vanliga dag i skolan ... men grill me tjejerna efter skolan ;)
tisdag: vanlig skoldag... sedan middag i mongoliska med klassen :D yummy :D:D ( buffé = kommer gå upp 5 kilo )
onsdag: SKOLSHOW !! kommer dö av garv alla som skämmer ut sig, AHAHHAAH skiit roligt.
Torsdag: BAAAAAAAAAAAAAAAAAL ! hopppas de inte regnar bara, då blir det självmord, haha skojar man kan inte ta livet av sig om man är perfekt.... ;)
Fredag: volleyboll mot lärarna i skolan,,, de där lärarna leker fett me balla , vi ska visa dom ;)
lördag: FEEEEEEEEEEEEEST :D:D
söndag: städdag hemma... boooring -.-
jaa då vare veckan ja har framför mig, mycket stress men ja klarar mig nog igenom den allt för ja är KAtten Amina ;)
juste innan jag avrundar idag så måste jag bara säga en grej till... ALLA NI SOM HATAR , SLUTA UPP MED DET, FÖR DET ÖR SLÖSERI  MED TID. fan skaffa er ett liv  ;)
ja just ja, ja va och bada i lördags med en vän i eriksdals, och då så såg jag en kille som verkade såå himla bekant, vi ba stirra på varandra i poolen, de va lixom skit skämmit, så ja ringde upp en kompis som vi har gemnsamt , och sa att de va han ja trott att de va!!! guuu va söt han va, typ mulatt, som ja älskar hahah ! han va så söt också :D

hahah aja ska dra och äta nu , men ja gästbloggar kanske igen någon gång. PEACE AND LOVE , ALL YOU HATERS, STOP HATIN !!! <3 // yaa guurl 2bi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0