kaos dag!

Oboy,oboy,OBOY!!! Idag har det inte precis varit någon av mina favorit dagar"/
allt börjar med att jag kommer till skolan(helt onödigt) och så får jag veta att jag och D ska ner för att ha elevråd...
vi satt och gjorde bokstavligt talat INGENTING!! menmen, efter det på svenska var jag R, S och B i biblan för att göra klart HK-skiten när biblotekarien går runt peter sig i näsan och i rumpan..groooows!!! när han kastat ut S & R efter en hel kalabalik så var det väl min tur antar jag? han kommer och stänger av skärmen och skriker på mig med sin äckliga andedräkt och vill ha musen som jag håller i...men icke sa nicke så gav jag den inte till honom så han tog ett rejält tag om min hand och den blev helt röd fan jag fick ont!! och som vanlit var rektor inte på sin plats utan på möte fan  va jag blir arg!!
aja och efter en stund på lunchrasten ser jag att D står ute så jag gick dit och ser en tjej som hade svimmat men blivit bättre:) tur jag och en tjej "sprang" fram och tillbaka för att hämta mjölk, bära henne haha det var faktist ganska roligt och leka sköterska:Pstackarn jag hoppas hon mår bättre nu=)

nu väntar jag på att min syrra ska komma hem så jag kan  åka till stan och köpa min klänning=D och återigen kommer jag att missa min serie " Pedros ande"!! fan hela veckan förutom i tisdags har jag missat och imorgon och på fredag kommer jag missa den så jag får väl kolla på reprisen=P

men nu ska jag ta och kila vidare<3
här får ni en vacker bild på min röda hand från idag


P.S glömde berätta att A blev iputtad i fontänen idag det skulle bli jag men som tur.
innan hon blev iputtad
efter att hon blivit iputtad(titta hur glada alla är:P)
C ya // paattelitaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0