kanske hittat dig!!=D

ahhh...känns så skönt att kunna släpa på trycket tror jag hittat min balklänning=) jag och S var ju i stan idag och vi hade det jätte roligt.. allt från att statymannen skrämde sk*ten ur mig till att vi åt en massa glass:P ahha vi e stora touba vi haha 3 st S att vi orka ahhaha:P stackars S en kvinna i Åhléns försökte sälja och till sist blev S så trött att hon köpte en faundation hahha det var så roligt att se hur kvinnan verkligen ville få henne att köpa!!=D

jag kanske åker till stan imorgon igen för att köpa klänningen...hoppas den finns kvar=)
men nu måste jag rulla vidare bloggar kanske senare idag
Pusserli puss puss // paattelitaah<3

Kommentarer
Postat av: ..din mamma

modeexperten va ? .. mhm .. ja trodde jag var din shopping buddy ? .. o who da fuck is S ?.. och vrf tar du mina förkortningsbokstäver för .. din puta :P

2009-05-26 @ 11:00:34
URL: http://txe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0