ingen rubrik tack!

ohhh min fot gör så jävla ont!!! tror jag måste få gips igen.:(
så har min dag sett ut=)

1. vaknat av att mamma hade högsta volymen på radio
2.städa rummet och väntade på att pappa skulle ringa
3.pappa ringer inte så jag fick ringa (hatar när han går så!!)
4. går till en park med pappa och Co..
5. kommer hem till Tiffy(är här nu)
6.åkte till stan med tiffy (utan mina kryckor)
7.och nu har jag SKIT ont i foten:( (jävla Tiffy hahaa:p)

hur har er dag sett ut då?känner mig ganska trött snart och jag måste gå och lägga mig för imorgon ska jag och lilla T vakna 7 på morgonen=( vill inte ens tänka på det fan vi har lov!!!

aja nu vill T ha  datan så see ya<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0