huuuh..

finally... done! Har precis kommit hem från skolan... jag kännde mig så nervös över hur det skulle gå på muntliga men det var inte så svårt som alla hade sagt... era kryddare:P (skooj) min lärare såg ganska nöjd ut över hur va pratade tror jag hihi.. men jag vet att jag redan är godkänd så då kan ja pusta ut (lite)!

Sabrin och Ranja kom lite sent men allt va lungt tills vi skulle börja prata! ojojoj... sabrin tror jag nog var den roligaste...

M: vad har de i förhållade?
S:de är vänner:
Alla: hahahhahahahhahahahhahahahahaahha


bara de i vår grupp fattar hur roligt de lät:P
nu ska jag blogga lite och ära en pirog som jag hitta i frysen=) see ya<3

Kommentarer
Postat av: ranja

Hahahhahahahahahhaha Sabrin är alltid rolig!

2009-05-07 @ 17:25:46
Postat av: S

HAHAHAHAAHAH vänner :P

<3<3

2009-05-07 @ 22:44:42
URL: http://sabrinslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0