godedage!

Godedage kära läsare!
hur mår ni? jag mår ganska bra förutom mensvärken som vill döda mig:(

igår blev det festen iallafall..efter att jag vilat i typ 10 minuter kom mamma hem och väckte mig och då kände jag mig mycket bättre och jag ångrar inte att jag gick..hade jätte kul=)

I början var det lite tråkit men jag hade något att syselsätta mig med A's lillebror Alex som bara är 6 månader..gud va han är söööt ville äta upp honom!!! ÄLSKAR SMÅBARN!!<3
efter en stund kom A och D också och då blev det ännu roligare...vi gjorde allt möjligt, spelade basket, gungade, aa lite av allt typ:P kunde inte sluta skratta med honom=P
senare på kvällen smsade jag och A till typ 2-3 när jag deckade hihi fan va jag skratta med honom xD

vad har ni gjort idag då? snart ska jag hoppa in i duschen och sen får vi ta dagen som den kommer!!
pusserli puss puss// paattelitaah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0