flyttdags:D

Gud vad jag blev rädd när Michel berättade idag att jag skulle behöva börja packa mina saker för att i mitten av augusti skulle jag flytta hemifrån!!! Mamma höll med om att jag skulle packa så jag blev så rädd att jag fick Tårar!!:( de kickar mig hemifrån....
haha sen sa mamma att hon hade köpt lägenheten och att vi skulle flytta från husby"/ jaa vet inte hur ja känner jag föddes och är uppvuxen här i husby, men det är inte jätte långt härifrån men ändå kommer sakna kära Husby med alla tuggare:P hihi

juste idag är beyonce i globen och har konsert... skulle vilja gå men har ju kryckor och vet inte om jag hade orkat just nu har jag kraftig huvudvärk och orkar inte skriva mer så
see ya<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0