dålig uppdatering"/

förlåt för lite uppdatering men jag har en bra anledning... mitt internet har inte lydit mig! dumma internet!!

aja lite nyheter om igår och idag..jaa.. igår träffade jag pappas fru efter ungefär 3 månader som hon varit i Iran och nu var det inte bara henne jag träffade utan hennes dotter oxå.. det var första gången som jag träffat henne och hon var jätte snäll och vi blev bra vänner direkt:) i början var vi väl båda lite små blyga men det släppte ganska fort så när jag tar av mig gipset( som är imrogon) ska jag ut och visa runt henne lite.. visa vårt "vackra" stockholm:P vi har ju snart bal också så hon kanske kan följa med mig att leta efter balkläningar.. hon är make-upartist så hon kanske vet lite mer om sånt:) men det dåliga är att hon åker om 2 veckor, 30 maj annars hade hon nog sminkat min till balen.. kuligt..kuligt

idag har jag varit i skolan och efter lunch fick jag kraftig huvudvärk IGEN!! jag vet inte om det kan vara migrän eller kanske att jag börjar få dålig syn"/ fan jag vill inte ha glasögon!! så under hela sista lektionen, engelska så sov jag förutom när de flesta skrek och jag vaknar av att jag ser att min lärate är sur ocå nåra går ut från klassrummet:P
aja nu måste jag faktist ta och rulla vidare måste försöka göra klart min hemkunskaps läxa

P.S. Tar av mig gipset imorgon!!:) aah är så glad...äntligen kan jag börja duscha som vanliga människor och det bästa av allt jag kna gå och springa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0