dålig teater

hallo, hallo, det här är x-22, jag söker efter dig!
hahah den låten lyssnade jag och säker många fler på när vi var små:) lyssnade du på den?

Idag hade  vi nationella prov i kemi part 2.. vi skulle laborera och det gick år helvete för mig fan:( allt började med att min lärarae stod och pratade i typ 30 minuter och hela lektionen var 55 minuter så vi labbade i 20 minuter och 5 minuer innan vi skulle sluta säger han att vi ska skriva en rapport om laborationen!! PÅ 5 MIN!! jag hann inte skriva klart så kycker han pappret ifrån mig.... memen...
efter det hade halva gruppen(min grupp) håltimme från so så vi satt i skolan och hade skkkkiiiiiiittt Trrrrååååååkiiiiiitt!!
men som tur var att vi skulle gå och titta på en teater i husby träff om en kristen tjej som älskade plugget men hennes mamma inte ville att hon skulle plugga..och om en muslimsk tjej som blev tvingad av hennes föräldrar att bli läkare men hon hatade skolan och gillade inte att plugga..Två helt olika världar!
juste de nåt under teatern oxå haha tjejen som lekte muslimen sa:
- Ja men nu kanske det kommer någon äcklig latinamerikan som är pedofil.
jag: -håll käften,(va har de emot latinamerkaner)
hah de flesta tyckte jag överreagerade men de flög bara ut från min mun utan att jag ens hann tänka


                                                                                          skrev lite mycket men haha see ya<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

PAAATRIIICIIIIIIAAAA <3 haahah har lite tråkigt

2009-05-15 @ 13:59:24
URL: http://nouraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0