sabbelitas fest xoxo

ja e helt slut har varit hemma hos sabrin som fyllt 16:) vi hade de kul o vi drev o flamsa till att strippa:P
hahah sanning o konka va de vi körde o så gick de väl lite överstyr menmen kul hade vi i allafall:D

dagen började me att ja vakna 8 på morgonen av att min syrra skulle på basketmatch o mamma tvingade mig att vakna o börja städa mitt rum... (man kunde ha trott att de hade varit me om en explotion)

senare gick ja o elisabeth o joggade 3 km... ja höll ¨på o dööö:/
o eftersom att ja skulle till sabrin så skulle ja ju självklart oxå ha en present så ja o amina träffades i kista o ja köpte nagellack o ögonskugga från hm o örhängen från ur & penn (de va faktist riktigt fina)
  Men vi hade de riktigt kul, lr ja hade de i allafall hahanu sak ja dra o titta på en film de kanske blir friday 13 har inte bestämt mig är...PS. har ni bra film lr låt tips säg till tack<3


See ya later aligater<3<3 Juste Sabrin tack för allt my XOXO girl<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0