aaahhh!!!

hello:)
ja ska berätta lite om gårdagen o lite om idag...

igår va jag ledig hela dagen för att vi skulle ha utvecklingssamtal hela dagen.. stackars lärare:/
ja vakna 6 på moronen o trodde ja va sen till skolan när ja kom på att ja va ledig så ja somna om tills mamma ringde runt 8 o bad mig ringa jävla SB(svenska bostäder) o runt elva när ja fått i miglite sömn så gick ja ut me en kompis elisabeth o joggade:) känner mig faktiskt riktigt solt på 2 veckor har min kontiton förbättrats
efter de gick vi hem till elisabeth o åt frukost o sen fick ja skynda mig till utvks.

de gick dessvärre inte så bra som ja tänkt mig:( menmen de  e bara o bita ihop o kämpa på:D
ja o mamma gick till kista o shoppade lite kläder köpte 3 byxor, en lång tröja( älskar den<3) o en kavaj skit cool(A) o ett par skor...
 

O idag hade ja en ganska bra dag tills vi skulle ha no prov:( som tur så fuskade ja mig fram till nästan alla svaren men fan ibland e de ju bra o fuska... lr?:P o nu skriver ja på ett projektarbete som ska va inne imorn men ja inte ens börjat!
så som ni ser har ja de ganska fullt upp...

JUSTE!! Sabrin blev 16 idag:D grattis gumman<3


see ya later<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0