vilken natt

hej hej här siter jag och mår piss.ska bara skriva ett kort inlägg för jag orkar inte ens titta på tangentbordet:( 
har spyt nästan hela natten och har sovit ungefär tre timmar på hela natten......
jag har fått konstiga utslag på ansiktet vet inte va de e:( man kan tro att jag blivit ner slagen!

det har blivit bättre nu men igår var hela mitt ansikte rött...och det syns inte så mkt på bilden.

idag åkte fulingen till serbien och jag skulle hem till henne för att göra lite saker men jag tror jag får ta det imorgon eller när jag mår bättre:)
fick nyss brevet om gymnasieintagningen och jag kom in i Tensta:) börjar skolan den 21 augusti
orkar inte skriva mer mitt huvud kommer att explodera snart
Peace & Love//Paattelitaah

Kommentarer
Postat av: nana

när ska du klippa dig ?

2009-07-01 @ 00:01:29
URL: http://nouraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0