vilken dag

gud vilken dag!
så mkt har hänt allt från dåligt till bra. Dagen började med att jag vaknade 13,50 ungefär av att mamma väckte mig och sa att att min syrra hade tid hos tandläkaren 14,10! OMG 20 minuter på mig att fixa mig och åka till kista! men som tur kom vi exakt i tid och där fick vi vänta på läkaren i ungefär 10 min!! när jag kommit hem ringer mamma och säger att vi sak tillbaka till Kista för att fixa en bankgrej IGEN! haha köpte ett par shorts från H&M och vita ballerina från Stadium=)

jaa, ni vet väl att vänskap inte alltid är perfekt. men vissa dagar kan vara bättre än andra! imorgon tror jag att jag ska  på T's avslutning. men känner mig ganska trött så ska kanske gå lägga mig snart och eftersom att jag ska vakna tidigt imorgon.

Peace & love//Paattelitaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0