livet genom musik

1. Hur mår du idag?

When you'r gone

2. Kommer du komma långt i livet?

Bara för dig

3. Hur ser dina vänner dig?

Only hope

4. kommer du gifta dig?

Första mötet

5. vad är ditt livs themesong?

Hot

6. vad är ditt livs historia?
Nobodys home(öhh haha')
7. hur är skolan för dig?

innocense

8. hur kan du komma framåt i livet?

wish you were

9. hur kommer imorgon vara?

que lloren= låt de gråta( neej taack!)
10. vad är det bästa med dina vänner?

worth the wait

11. vad finns i lager för nästa vecka?

somos de calle=vi är från gatan

 12. vilken sång beskriver dig bäst?

agarrala= ta henne

13. hur är det med ditt liv?

una otra vez=en och en annan gång

14. vilken låt ska spelas på din begravning?

realse me

15. hur ser världen på dig?

Anoche soñe contigo=igår drömmde jag om dig(naaw sööt)

16. kommer du att ha ett lyckligt liv?

always haha tung:P

17. vad tycker dina vänner om dig?

another summer night

1 8.vilken låt beskriver den du är attraherad av?

bonita=fin

19. vad skulle du vilja säga till nästa generation?

freak out( don't think so!)

20. har du en djup & mörk hemlighet?

my happy ending

21. brukar folk i hemlighet fantistera om dig?

pienso en ti=tänker på dig

22. hur kan jag göra mig själv glad?

baila morena= dansa brunett

23. kommer jag någonsin ha barn?

A song for mom

24. vad är några tips till mig?

breathe

25. hur kommer jag bli ihågkommen?

de var minnen(bästa!)

hitta den här i en blogg hihi:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0