ta skydd!

goodimorgon. Här sitter jag jag och känner mig lite trött och hängig
somna runt halv 5 eller 5 för att jag satt och tittade på repris från förra veckans Pedros ande hihi
och imorse runt 9 skulle Natali gå till fritis så hon vaknade 8 men hon orkade inte gå och därför  började väl min morgon inte så bra"/ men nu är jag allderles ensam hemma och sitter och läser bloggar och tittar på tv 4 nyheterna:)

såg nyss att Stockholmare är de som får mest klamydia och graviditeter som sedan ångras och det är för att man inte tagit skydd och att vissa mottagningar är stängda.. vad tycker du om att mottagningarna är stängda nu under sommaren när det är nu under sommaren som folk kanske har mest samlag(tror jag!)


TA SKYDD!!

idag om vädret fortsätter att vara så här fint och soligt så ska jag och tjejserna kanske till rålis och grillish pillish=D
ska samtidigt passa på att solish lite också för att inte se ut som pappaer:(
Amina och Tiffy åker ju snart och här i Sverige kommer jag stanna.. shit va roligt!

men nu ska jag draish
Peaceiish & Loviish//Paattelitaah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0