Sveriges nationaldag

goddagens är fortfarande skit trött smöna runt halv 4 igår och vanade 9 av att D ringde men somnade om tills mammsen kom och väckte mig runt 11 och snart ska jag gå och STOR städa mitt rum för jag har inte rört de på hela veckan ungeför av så mkt att göra så jag har typ kläder och smink och hela filevipen lite överallt  sen ska jag nog börja packa undan lite fan det är ju bara 2 månader kvar till ja flyttar och 2 Dagar tills jag FYLLER ÅR!=D
juste idag är det Swedens nationaldag också inget speciellt för mig men vi bor i detta land så.. haha

ska kila nu  för A och D kanske kommer till mig lite senare vet inte än men skriver later hoppas ni har en bra och skön nationaldag med alla era nära och kära<3 Peace & love// Paattelitaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0