sommarlov börjat!

ohh det känns så skönt att sova vilken tid man vill och vakna när man vill=) sommarlov har börjat men kolla vädret det är inte mycket man kan göra ute om man inte vill bli blöt"/ men jag saknar ändå att inte gå till skolan till min underbara klass men jag kommer säker att vänja mig om typ 2 dagar:(

idag var jag i kista med D för att göra några ärenden och sen gick vi runt och tittade i alla affärer. jag kom hem med två fina tröjor, ett blått linne med mimi på och en gul t-shirt med en falk på från H&M, det har blivit rea säsong nu tror jag för i de flesta aäärerna som vi gick till så var det halva priset på:P
den gulla tröjan köpte jag för 29,50 och den blå för 49,50 kr:D
juste när jag var på väg mot t-banan träffade jag och D på Rosanna haa vad jag skratta hon tittade på mig som att jag skulle äta upp henne!!=D

igår somna jag runt halv 6 på morgonen när jag läst klart nästan halva "Mitt i nian" häftet det var riktigt kul att läsa om alla. ni som har det läs de, det är riktigt roligt=D
men nu ska jag rulla vidare och vet inte vad jag ska göra"/

Peace & Love// Paattelitaah

Kommentarer
Postat av: JENNIFER

hah aa fan! längtar skit mycket ! :D



på lördag blire min tur! då blir ja 15! HAHAAHAH skit stolt xD

2009-06-10 @ 22:50:58
URL: http://jjjennifers.blogg.se/
Postat av: the freak <3

sv: självklart gmn, adda mig på msn så att du kan skicka bilder och sånt<3

2009-06-11 @ 00:03:00
URL: http://justthefreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0