R.I.P M.Jackson

så fort lag logga in på msn så fick jag reda på att stackars Michael Jackson king of pop här dött. Så här stod det i aftonbladet idag:(

Drabbades av hjärtstillestånd i sitt hem

En av världens största popstjärnor, Michael Jackson, har avlidit efter en hjärtattack.

Michael Jackson, 50, drabbades av hjärtstillesttånd vid lunchtid på torsdagen. man påstod att han led av brist på Alpha-1 antitrypsin – en genetisk lungsjukdom som kan leda till döden.

Tidigare 2008 fotograferades han i en rullsrol – oförmögen att gå själv.

kom hem runt halv elva ikväll från Amina och vi hade en finfin solig dag framför oss:D

jag och Natali på väg till fröken Tou=)

Tuo poseing:P

njut av Min goda kladdmuffins!

haha vem blev brunast:P

saaaftig!;)

kolla skillnaden;D

skrive kanske senare om jag orkar:D
Peace & Love//Paattelitah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0