Patty här*

sitter här nu pch har jäättte ont i ryggen och huvudet...mamma har gått runt och drivit med mig att jag är gravid och att hon ska bli mormor, men hur ska hon bli mormor om jag är oskuld om jag nu inte är jungfru Patricia och kommer födda Jesus haha skooj:P och Natali säger att jag fått svininfluensan! vad är värre att vara gravid som oskuld eller att ha svininfluensan?!

aja idag har jag inte gjort något annat än att sova och titta på tv, börjar känna mig lite bättre men kroppen är fortfarande jätte öm och mitt face är fortfarande lika rött:( tror jag måste drs till vårdcenralen imorgon och se vad det kan vara...
och jag har inte kunnat äta någonting nästan.. bara filmjölk, vatten och så kunde jag stoppa i mig en  macka för ungefär en halvtimme sen:) woohoo!

men nu ska jag kanske dra och sova lite om ja kan eftersom att jag sovit nästan halva dagen!
Go natt//Paattelitaah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0