P

kolla vädret! det är soligt men mend vind så det är ändå inte så varmt. men det kommer, det kommer=)
igår orkade jag inte göra någonting! vet faktist inte varför kände mig helt trött men kunde inte sova haha min kropp har blivit helt knas"/ men idag efter att jag ätit och duschat ska jag förhoppningsvis åka till A och D och min lilla gulliga A<3
AAAhh...juste imogron börjar jag skolan 13.00 haha skola och skola jag ska göra mitt omporv i hk för att få godkänt på min födelsedag också:( önska mig lycka till!!!

Och har ni några bra film tips? det är sommar snart och om man inte är ute om kvällarna så kan man ha en bra film att titta på:D

men nu är maten klar så måste kila skriver senare
pusseli puss puss// pattelitaah

Kommentarer
Postat av: kuken

www.sabrinslife.blogg.se är WAAAAAAAAAAAAY much bättre än din

2009-06-07 @ 19:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0