nya naglar

den här veckan har jag inte haft sån jätte tur med datorerna:/först hemma hos pappa försvinner internet och idag när jag skrev i bloggen så vet jag inte vad som hände så den ville inte spara och publicera min text:(
men under den här veckan har tiden sprungit förbi mig och jag har både haft bra och dåliga dagar, men det har väl alla!

idag vaknade jag klockan 8 för att vara i solna klockan 9, där jag skulle fixa naglarna:) jag hann inte äta frukost på morgonen så klockan 15 när jag kom hem så fixade jag några mackor och åt det var så gott:) resten av dagen har jag bara frysit och frysit så gick och tog en lång och VARM dusch det var sååå skönt!! att duscha är nog en av de bästa sakerna som finns=)
men nu tänkte jag rulla vidare snart är det middsommar vad ska ni göra då? jag själv hade tänkt mig att gå till eggebygård och fira middsommar latino oohh såå kul=) längtar OCH HOPPAS VÄRET ÄR PÅ VÅR SIDA=D
Peace & love//Paattelitaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0